Akademia » Artykuły » Mak - bogate źródło wapnia

Mak - bogate źródło wapnia

Z punktu widzenia tcm mak wzmacnia Nerki, a te są odpowiedzialne m.in. za stan Twoich kości, zębów i układ nerwowy. Zatem jedząc mak budujesz swoje kości i zęby, ale i umożliwiasz prawidłowe funkcjonowanie swojemu układowi nerwowemu.
Mak ma również działanie uspokajające i dlatego pozytywnie wpływa na codzienną pracę Twojego Serca.
Oprócz działania wzmacniającego, skutecznie oczyszcza Twoje Jelita z zalegających i przez to toksycznych mas kałowych, co usprawnia rytm wypróżnień.

Mak jest bogaty w dobrze przyswajalny wapń, który spełnia mnóstwo ważnych funkcji w Twoim ciele. Jest niezbędny w procesie kurczenia mięśni, przewodzenia impulsów nerwowych, krzepliwości krwi, w zachowaniu przepuszczalności błon komórkowych i regulacji procesów zapalnych.

Zachęcam do jedzenia maku częściej niż tylko na Święta w makowcu. W moim domu jest również tradycja kluseczek z makiem na słono, które serwuje się razem z barszczem czerwonym - moje ulubione danie Wigilijne.
Mak jest również świetnym dodatkiem do porannej owsianki lub jaglanki.

Jadasz mak? W jakiej formie?

Serdecznie ❤️
Ania Krasucka
Bądź na bieżąco, dlatego
Chciałabym wysłać Ci list
o moich inspirujących warsztatach, wyjazdach i nowościach.
Wyślij

Możesz również dodatkowo podac imię i nazwisko:

Warsztaty jako prezent

Zrób prezent najbliższym. Podaruj warsztat gotowania!

  Klienci Akademii


  • Nokia Siemens Networks
  • IKEA
  • IMPEL
  • Joga w Parku
  • Polska Akcja Humanitarna
  • Dom Kultury Śródmieście
  • NZOZ Carolina Medical Center
  • SAS Business Analytics software

Copyright © 2007-2022 Anna Krasucka PIĘĆ SMAKÓW Akademia Odżywiania dla Zdrowia. Wszelkie Prawa Zastrzeżono. Zawarte na tej stronie treści stanowią prawo autorskie. Logo PIĘĆ SMAKÓW Akademia Odżywiania dla Zdrowia jest zastrzeżonym znakiem towarowym.